Thursday, January 22, 2009

bekas pakwe aku yang desprateeee.haha.


dlm gambar tu name die hizam.tp aku x tau kenape kat myspace die tulis name die nizam.pelik.nak tau cite pasal die tak? (:die nie ex aku...x lah hensem sgt.die bajet je dlm gambar tu.bajet badan kau maskulin lah?!haha.baru2 nie aku ade send comment kat myspace die.as a fren lah....then malam tu aku tgk fon aku.ade miskol.no yg x dikenali~aku send sms ckp nie sape...lar...rupe2 nye...mamat nie!aku mmg x save no die pon....nombor2 lelaki yg aku rase x senang aku mmg delete....so termasuk lah encik nizam nie...msj2 punye msj die ckp die nak aku together blik dgn die!hahaha.aku nak tergelak bace msj die.....hello!xkan kau nak jilat ludah kau blik wei???dulu bkn main lagi kau tglkan aku and ge cpl dgn unie bdk cheer tu!skg ape dah jadi???kau pun dah kene tgl~hahaha.padan muke :)itulah hukum karma namenye cik abg oi......aku ckp kenape nak aku sambung blik dgn die???then die blas sbb aku nie mcm setia ke apetah...aku x egt tp lebey kurang mcm tu lah mcm aku nie perempuan yg baik lah tuk die..soory ye cik abg,,,i nie bkn lah baik sgt! :)tp baik hati :]hehe.die ckp lagi die nak jage aku!die nak btl2 serius klu aku together blik dgn die!wah ayt.............egt aku leh cair lah?hahaha.hey!ayh dgn mama aku hidup lagi okey!x payah kau sibuk nak jage aku......diri kau tu pun kurus kering je aku tgk.....hahaha.anaroxia ke kau nie wei? :)
konklusinyee,,,,aku x akan same sekali buke pintu hati aku nie untuk kau buat kali kedua!wah ayat...... :)kau cari lah org laen ye............hehe.sekian terime kaseh byk byk byk :D