Wednesday, January 21, 2009

TAK JADI...

pagi tadi ayh blik dari keje aku terdengar ayh ckp kat mama ""pak long x jadik ikut ge kuantan.."aku yg tgh kat ats katil nie.....tibe2...eh btl ke ape aku dgr???mane tau aku mimpi di pagi2 hari lak.
rupe2nye mmg ler btl......sbb ank2 die nak 2syen....mule2 punye lah beria nak ikut..sipa nak wat bakar2 lagi,,,camping sumer...huhu.sekali x jadi...manusia hanye merancang,tp tuhan lah yang menentukanye.... :)) so aku mama ayh akan naik keta pak long!alfa......because wira tu kan dah tue...kesiannnnnnnnn.kene pinjam keta org.....bile lah ayh nak pki keta canggih sket....asik x ader duii je.aku faham,,,,,kene byr hutang sume.hmm...entahlah.kita sebagai manusia hanye berusaha untuk berjaye dan mendapat kebahagiaan di dunia dan akhirat...tp klu duk kat dunia tanpe duit leh bahagie tak???hehe.klu aku lah....x lah bahagie sgt kot :)thats y aku nak berjaye...ade kerje yg boleh memberi mduit byk.bagi duit kat mama dgn ayh buleh aku dah besar nti....ape aku nak beli pun dpt....because dah ade duit` sendiri kan.tp mampukah aku uruskan kewangan aku nti?boroskah aku nti?hanya allah yg tahu.dan aku hanye mampu berusaha utk tidak membazir :)
eh,,,,,dah lari topik lah!at last pak long family x jadik lah ikt..........